Sliten..

Publicerat: 2014-04-13 Kl: 11:54:42 | I kategori: Allmänt

Nu börjar ja känna av skuldrorna på riktigt. . Kanske inte är optimalt med gårdagens starter ovanpå en tillknäckt rygg/nacke. 
Särskilt inte med den stress som var mellan varje häst.. En hästskötare eller kanske rent av två hade behövts för att det skulle fungera. Tyvärr finns det inga att tillgå :( Anders ställde iaf upp och gjorde så gott han kunde med att hämta grejer åt mig.
Guldstjärna till honom - som vanligt.  :)
 
Jag satt på Rocco 06'30 imorse.. gick väl både bra och dåligt - jag måste rida så extremt noga varje steg. Jag orkar helt enkelt inte det idag så jag strök mig ur första klassen. Just nu ligger ja på sängen och vilar mig en kortis för ja är verkligen helt ihjäl!
Såhär i efterhand hade det ju varit perfekt för mig att "döma" - träna på att döma- denna klass. Finns ju inte så mycket tid för mig att åka iväg och göra sånt.. 
 
Jag laddar ordentligt nu för dagens start på Rangun i PSG i eftermiddag :D extra kul att få rida i min fantastikt fina frack också! Sofia måste fota!
 
Älskade totto ♥
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0