Road-tripp

Publicerat: 2014-04-28 Kl: 21:38:12 | I kategori: Allmänt

Ikväll har jag varit i världsmetropolen Vagnhärad! Haha.. Hälsat på hemma hos Anngelica där Maggan Osmund hade dressyrträning - som ni vet är tidsoptimisten inte klar med allt inför nästa veckas sista steg i C-tränarutbildningen :/
Så jag fick tag på Maggan imorse och fick då svar att hon hade fyra ekipage på kvällen som jag gärna fick bisitta - sagt och gjort. Full gas ner till Trosa kommun och har nu ytterligare några sidor klara i min Loggbok!
På lördag räknar jag med att bocka av de sista sidorna för då kommer Siv! Tjohoo!
 
 Arrobell
En fin gammal bild på Guldhästen och mig <3 I hatt och allt!
Tänk vilken lycka att vi fick möjligheten att köpa denna fantastiska läromästare.. Så mycket man lärt sig och svåra saker man kunnat få träna på och veta hur det ska kännas innan men egentligen riktigt kunde själv.
 
I övrigt har vi hunnit med massor idag, trotts att Fia varit iväg halva dagen med Kolibri hos Equiterapeuten och så fick Calima åka med för en koll hos Axel.
Jag red ett lätt dressyrpass på Mille på fm innan jag och vår måndags-praktikant Steffi red ut en kort tur - jag på Rangun och hon på lille Wille. Man behöver inte vara orolig att mans ka tappa bort honom i skogen för han låter som en gris när han andas, för övrigt har han nu gått ner massor i vikt och börjar bli riktigt snygg!
 
Sedan blev det dressyr med Hera på utebanan - vi ska ju tävla på söndag - ska bli mycket spännande att se hur hon sköter sig borta. Jag ville ju egentligen åka iväg något innan men kan inte se när det ska finnas tid :/
 
Lunch och sen dags för Magic som fick gå dressyr i ridhuset - superfin - blir bara starkare och starkare i galoppen nu. Även min älskling Elton han jag men innan avfärd, har så dåligt samvete att jag inte hunnit rida honom sedan tävlingen här hemma. Är alldeles för mycket :/
 
Nu ska jag hoppa genom duschen och sedan SOVA!
 
Kram Madde
 
Kommentarer
Postat av: Anngelica

Det var en trevlig bisittare Maggan fick och tack för bilderna du tog ;-)

2014-04-29 @ 13:10:11
URL: http://finest.se/envanligdagpalandet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0