Nöjd!

Publicerat: 2014-04-13 Kl: 20:18:28 | I kategori: Allmänt

Rangun var supefin på framridningen idag, lr ja även på banan - iaf om ni frågar mamma :D
Jag är ju alltid ganska kritisk men i det stora hela mycket nöjd med ritten, blir alltid lite extra trist på de missar vi hade då vi var några ynka poäng ifrån placering..
Syrran tog sjukt mycket bilder - typ 250st, nu har jag rensat och det blev 49 bilder kvar.. Hehe..
 
MIn sjukt snygga frack <3
 
 
Stundtals tittade vårsolen fram :)
 
 
 
 
Rangun bryr sig inte om mattes påsk-pynt inte :) Annat var det för några år sedan... Då hade han nog nära på dött av hjärtsnurr för dylikt.. Som vi har hoppat runt för blommor osv..
 
7år har jag kämpat med denna fina häst - dagar som denna är det så värt det!
Nu kan det bara bli ännu bättre..
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0