Hästar, hästar, hästar......

Publicerat: 2014-04-10 Kl: 23:12:43 | I kategori: Allmänt

Ja arbetar man med hästar så vet man vad man har att göra varje dag.
Idag har jag ridit mindre i alla fall, lite seg i kroppen och musklerna en långpromenad med hundarna i skogen blev det på eftermiddagen och det var tre lyckliga hundar som älskar att gå i skogen speciellt på mitt sätt. Jag gillar mest att gå planlöst i skogen inte följa stigar lite mera sport då tränar lokalsinnet.
Tror jag har en inbyggd kompass för jag kommer alltid rätt tillbaks.
Så här års är jag Ross favorit då Jocke mer är i skogen när det är jakttider.
Imorgon är det många hästar som skall ridas samt en del privatlektioner så jag lär inte bli sysslolös då heller tur att det är kul!
God natt!
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0