Tillbaka på Ekelund

Publicerat: 2013-09-20 Kl: 23:16:27 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Nu är vi tillbaks efter vår lilla tripp. Vi har haft det toppen! Känns som man är 20 år igen vi reste ju med några av våra äldsta vänner. Oj vad kul vi haft genom åren. ..kul hade vi även nu!
Åter hemma blev det en promenad med hundarna i skogen. Åter på gården så fick man återigen upptäcka att det händer många olika saker här.
Jocke sköt en kronhjort och jag och Buffy fick spåra den dit den fallit. Den gick inte långt men oj vad Buffy var duktig att spåra. Just nu håller jag på och tränar på min nya dator inte helt lätt då mitt gamla lik till dator har väldigt många år på nacken. Har redan fått ringa brorsan om hjälp.
Jag kommer nu in på min mail men tyvärr har jag ju inga adresser i den utan måste nu få hjälp med den biten också.
Imorgon är det senior KM för lektionsryttare på em och det är rekord på antalet anmälda i år. 6 st i varje gren hopp och dressyr det kommer även delas ut pris till den som är totalt bäst i båda grenarna.
Inga bilder idag alltså då denna dator inte har några inlagda bilder. Godkväll
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0