Ny dag och nya tag!

Publicerat: 2013-09-18 Kl: 17:26:44 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Roligare dag idag! Men min nacke är slut som artist men imorgon är det kortsemester på gång. Jocke o jag ska åka med kompisar en kryssning till Åland och dessutom är det liveband imorgon kväll. Micke Rickfors o Mats Ronnander. Ska bli kul - skönt - gott. Älskar god mat och skaldjur som vi ska äta imorgon kväll!
Idag har jag haft 2 privatlektioner i tömkörning + att jag tömkört vår nya stjärna.
Dessutom lite hopp på Demeter men har verkligen lagt av mig hoppning är färsk vara och jag känner mig inte lika säker som innan jag åkte av på Haking kursen.
Vi ställde ju även in hoppträning för Erik förra veckan då vi inte hade varken tid eller energi att tänka på träning.
 
Nu gäller det att ladda inför nästa veckas träning!
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0