Men bilder hoppas jag på nu!

Publicerat: 2013-09-03 Kl: 22:53:39 | I kategori: Allmänt

Mr Magic född 2006 e: Simsalabim u: Gussan
Bilder från igår!
Fina framben
Kanske inte bästa fotografen...
Från prisutdelningen i söndags .
Jag var ju också med på Demeter med varierat resultat. Supernöjd med framridningen hon kändes så fin! Allt funkade men när vi till slut kom in i ridhuset så var det soppatorsk.
I LA:3 gjorde hon allt utan en miss men det fanns ju inget att rida på och kände mig väldigt osäker på om jag skulle rida en klass till. Att jag var anmäld till två var enbart för att det inte finns tävlingar att anmäla till och det var fullt i båda klasserna så vi blev reserv jag o Madde. Tänkte att någon klass kommer man väl med i om man har tur. Så kom vi med i båda och jag missade att ta bort en klass.
Hon var super fin till klass 2 och jag var mer nöjd med bjudningen däremot hade vi åtskilliga missar där det var kofficient 2....
Sofa var ju o hoppade i lördags och finingen Thaleia fick sin första rosett!
Ann
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0