Dålig uppdatering = mkt jobb!

Publicerat: 2013-09-03 Kl: 22:39:57 | I kategori: Allmänt

Hejsan
Har gått ett antal dagar sedan jag skrev något sist. Det händer mycket här men tiden finns inte att skriva. Bla har ju Madde o jag varit och tittat på ponnyer till ridskolan....vi har bestämt oss för en men det skall ju besiktas så man vet ju aldrig.
Här kommer ett smakprov på Mr Magic som var med på förra Erik träningen.
 
Nej tydligen inte det var ju en film som jag nu lyckats ladda ner till datorn men det gick tydligen inte att lägga in den här....kanske tjejerna kan hjälpa mig det tog ju ett år att ladda ner mina bilder i datorn tog också väldigt lång tid.
Så då fick det bli en sådan här märk dock från förra hösten undrar om det blir någon skörd i år. Jag är ju svamp nörd och har aldrig plockat så lite svamp någonsin. Kanske 5 kantareller innan torkan i juni...
Så får det vara en sommarbild från en ledig dag i sommar som tillbringades i tält på en ö i Mälaren.
 
Ann
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0