Fina fux stoet...

Publicerat: 2013-10-23 Kl: 23:20:31 | I kategori: Allmänt

Här kommer i alla fall bästa hästen
Ja idag var det dressyrträning på schemat. Åh vad det var kul! Mads tyckte att det var stor skillnad på Demeter sedan sist. Jag har tränat på mina läxor!
Hon kändes så fin och jag fick mycket bra hjälp och gillar personligen tränare med stort engagemang och stora krav.
Idag fick Mads också se att hon har humör min lilla fux.
Vi jobbar på att hon ska bli snabbare i sina bakben och det gav resultat. Tänk vilken utveckling hon gjort detta året.
Tänk vad det är kul att träna för någon. Denna veckan två dagar i rad. Kan säga att kroppen också känner av det efter 3 hopp pass igår och ett rejält dressyr pass idag. Inser att man som ryttare är lat, man måste ha någon som ser till att man rider emellanåt också.
Nu är det bara fredagstävlingen kvar sedan blir det att befästa bytena till nästa säsong. Men först får det nog bli klippning hon svettas så kopiöst - nackdelen är ju att fuxar ser så fula ut när de är rakade.
God natt
Ann
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0