Ögonen i kors :S

Publicerat: 2013-11-14 Kl: 22:10:20 | I kategori: Allmänt

Gaaalet trött... :/
 
Vet inte om jag orkar skriva något längre och gårdagens tävling får jag referera en annan dag, är ändå inte så mycket att skriva om tror jag.. Trist att sluta på årets lägsta procent bara.
Suddig men ändå ganska fin bild från igår..
Foto: Christina Crafoord
 
Idag har jag klippt min lilla hårboll igen - sjukt mkt hår, helt extremt! Får se hur många veckor det dröjer till klippning nr 3.. Nu var jag tvungen att klippa ALLT, blev bara öronen som klarade sig för jag använde den stora maskinen och den funkar sådär på öronen då den låter så extremt.
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0