Hipp hipp hurra!!!

Publicerat: 2013-11-30 Kl: 05:50:19 | I kategori: Allmänt

Hejsan alla,
Ser att Madde ej hinner skriva i bloggen och jag har som sagt semester.
GRATTIS MADDE PA DIN 25 ARS DAG!
Skulle skriva och gratta Madde igar eftersom hon fyllde 25 ar i fredags!
Men det regnade hela dagen och omojligt att ta sig till byn. Idag ar det uppehall sa vi har tagit en lang promenad ner till byn tar en timme ungefar.
Man gar mesta delen utmed stranden men en bit igenom djungeln och vi fick se naget haftigt en hel massa apor som hoppade runt i traden. Sakert ett 20 - tal nagra ungar och en stor hanne bland annat slagsmal blev det ocksa nar vi tittade pa hoppas att nagra bilder belv bra.
Just nu befinner vi oss mitt ute i ingenstans kan man saga Koh Jum ett paradis utan trangsel och shopping.
 
Annu ett hipp hipp hurra till Mariefreds Ridklubbs vinst i ridborgarmarkestagningen! Jag hade verkligen hoppats att det skulle ga vagen men vagade ej tro pa det. Vi i ridklubben har lagt ner ett stort arbete pa att fa sa manga som mojligt att ta detta och har verkligen lyckats. Allt ifran barn pa Angshyddans forskola till egna ryttare i klubben men aven en del andra som tex en ryttare som rider i Globen i helgen.......
Kul med nya hinder och flera hinder.
Hoppas att Madde o Sofia hinner skriva nagra rader sa inte bloggen somnar in helt nar jag ar borta. Jag har ju som sagt var semester...och skall nu ga och ata nagot fantastiskt pa en av byns mat stallen. All mat ar fantastisk har. Igar blev vi bjudna pa en soppa som var ngt av det godaste soppa jag atit med kokosmjolk och krabba. Det gar ingen nod pa oss foruto, att man kunde onska nagot battre vader.
Kram
Ann
Far bli en hopp bild pa basta Jaqueline som nu kommer fa hoppa pa lite nya hinder sa smaningom
Kommentarer
Postat av: Charlotte

Skönt att ni har det bra!!!!
Kul med nya hinder. Det kommer Jacquline att gilla :)
Ta hand om er!!
Kram

2013-11-30 @ 20:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0