Vilken onsdag!!!

Publicerat: 2013-05-29 Kl: 21:18:54 | I kategori: Allmänt

Började morgonen med att kolla brunst och släppa ut hästar. Ena stoet till Arro Bell vill inte gå ur brunst.....och den andra vill inte bli brunstig! Därefter blev det ett ridpass på Hera i ridhuset. Sedan en sväng till Mariefred för möte med Gripsholmsskolan. Ridklubben har planer på ett Idrottslyft projekt med skolan. De verkar mycket intresserade superkul! Det föll på min lott att fixa lunchen idag. Monika dök ju upp redan kl 9.00 och hade 10 hästar att gå igenom tror hon åkte efter 19......men vi hade ju en trevlig lunchpaus idag förstås. Men Monika hastar inte igenom någon häst utan är otroligt noggrann och studerar hästarna i longering och ridning. Kollar sadlar och naturligtvis behandlar. Det som är så bra är att hon verkligen går igenom hela hästen. Kvällen avslutades med mina ordinarie elever på ridskolan och idag var det markarbete/hoppning. Alla var så duktiga på onsdagar har jag även en del privatryttare med. Kul! Imorgon så är det full fart då vi sedan skall vara lediga ett dygn det ska bli skönt länge sedan jag hade sovmorgon.... God kväll Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0