Ovisade bilder..

Publicerat: 2013-05-14 Kl: 20:27:22 | I kategori: Allmänt

Söta Sarja på julpyntad Gordon!
 
Har lite bilder som jag glömt att publicera här i bloggen ifrån jul-avslutningen..
 
Vi instruktörer red en egen liten kadrilj (dock ej så välplanerad - som vanligt)
Från v. Carina L/Athos, Sofia/Jolita, jag/Elton & mamma/Uranos
 
Elever ifrån min och systers ridgrupper hade en egen kadrilj..
 
Lucia-tåg
 
Carina delar ut pris till "Årets skötare" Natalie för sina insatser som skötare på en av ridskolans hästar :)
Hon fick rosett och en privatlektion.
 
Jag och Rangun!!!
Blev ju tyvärr ingen film men några få halvbra bilder iaf :)
 
 
 
 
Vid sommar-avslutningen den 15 juni lovar jag på något liknande och alldeles extra! Jag köpte lite grejjer till min uppvisning i Thailand i vintras :D
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0