Mössan åkte på igen!

Publicerat: 2013-05-14 Kl: 23:23:38 | I kategori: Allmänt

Känns som vintern kom tillbaks idag. Jag har de tre sista dagarna haft alla lektionerna på utebanan. Det har varit markarbete och hoppning för hela slanten. Ridit på galoppbommar fram till ett litet plankhinder där jag först haft 5 bommar framför och när alla fått in rytmen så har jag plockat bort en bom i taget tills det bara varit en kvar och så fortsätta hålla samma rytm i 4 galoppsprång fam till hindret. Kul övning tycker jag som tränar upp känslan för galopprytmen. Alla har varit så duktiga. Men idag var det superkallt jag hade även en extra hoppträning efter mina lektioner så smått nedkyld blev man tre jackor + mössa. Har även hunnit med "båda mina" hästar Hera och Demeter på morgonen + privatlektion och mockning och lite kontorsjobb. Så jag har kännt mig flitig. Jag o Madde var ju själva i morse eftersom Sofia gjorde uppkörning för E-kort. GRATTIS SOFIA! Nu är det bara Madde kvar sedan kan vi alla köra stora transporten. Godnatt! Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0