Många bollar i luften

Publicerat: 2013-05-05 Kl: 09:46:14 | I kategori: Allmänt

Provar att blogga från mobilen idag. Som sagt vi är mångsysslare här på gården! Som jag tidigare berättat så ska Arro Bell få betäcka i år. Ett sto är redan här e: epson en hingst som jag gillade han stod även här en säsong .  Har ytterligare ston på väg in. Igår var det ju dags för div I omg 2 som tur är så har jag ju Carina som tog min morgonlektion och även tog emot våra nya samarbetspartner Äventyrslägret. Så jag hann hem precis. Uranos gick utan missar förutom att vi har problem med alla travlängningar. Det är ju inte detebb ridskolehäst ska vara bra på. Om ryttaren hade ridit rätt väg hade vi kommit över63% vilket känns helt ok för en lektionshäat som har ett "riktigt" och viktigt arbete. Nej nu ska jag ut till10 härliga tjejer från Äventyrslägret . Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0