ett kort inlägg

Publicerat: 2013-05-12 Kl: 23:25:22 | I kategori: Allmänt

Gör ett nytt försök med gamla datorn. I fredags så var jag alltså och titta på lektionshästar. Skulle kolla på ett gäng ponnyer och några stora hästar. Kul att när man väl är på plats så hade någon kommit dagen innan och köpt alla ponnyer till ett ridläger. Surt, till saken hör att de jag var intresserad av var väldigt råa och outbildade.....vilket gör mig upprörd då jag vet att de nu när skolan slutar kommer få börja jobba på ett ridläger någonstans. Stackars ponnyer! En seriös verksamhet utbildar hästarna först och sedan så skolar man in dem försiktigt. Elton har ju fortfarande ej ett heltidsjobb på ridskolan. Han går ca 4 lektioner i veckan..... But money talks. Till hösten hyrs de väl sedan ut eller säljs. Ja ja vi får se vad som händer hittade en bra men det var ju ett sto och vi har ju sagt att vi ej ska ha några flera. Nu är det sovdags efter en händelserik helg. Igår kväll var jag nämligen i den stora huvudstaden på Friends arena och såg Bruce Springsteen!. Kul och häftig upplevelse. Men jag är glad att jag bor på Ekelund. Hur kan man bygga en anläggning som ej går att ta sig till? Kom hem halv 3 inatt eller morse eller hur man väljer att se det. Så lång tid tog det att at sig hem. Gick hur långt som helst och sedan tunnelbana och pendeltåg och avslutade med bil.......... God natt Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0