Mycket bra föreläsning

Publicerat: 2013-03-13 Kl: 19:47:03 | I kategori: Allmänt

Mamma och jag hade en mycket inspirerande eftermiddag på Hotel Plaza i Eskilstuna där Kjell Enehager höll en kanonbra föreläsning för företagarare, ledare ja alla typer av personer egentligen. En del "ridfolk" var där både ifrån förbundet och Nyby- Thorshälla och Eskilstuna.
 
Jag fick på detta vis en tidig dag där jag kunde (för en gångs skull) få hjälpa till med lite hemmasysslor osv.. Tid med min sambo :) Renoveringen börjar närma sig sitt slut - ja iaf sovrummet och en del av hallen. Sedan har han ju tänkt dra igång med vardagsrummet också så det lär ju vara ytterligare någon vecka i byggdam och oordning :P
 
Hann med lite tömkörning av båda mina prinsar på fm..
 
Kram Madde
Gaahhh! :S
blev på "sniskan" igen :/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0