Ingen ridning idag heller!

Publicerat: 2013-03-23 Kl: 19:12:33 | I kategori: Allmänt

Hejsan håller mig lugn har inte ridit sedan i tisdags nu måste jag bli bra. Jag har inte gjort mycket nytta men idag fick jag bita ihop. Ett roligt gäng från Stockholm är här på kort kurs jag har mikrofonen och så går jag i vilar emellanåt. Sista passet avklarat o nu sitter jag o väntar på maten. Den fantastiska mannen lagar älgstek med svamp sås sedan blir det nog den gamla vanliga desserten - paj. Det är ju Madde som brukar fixa olika sorters men det blir bra med paj idag. Imorgon fm ett pass sedan så är det hemgång. Roligtnär deåterkommer 2 har egna hästar med sig. Ha en trevlig lördagkväll! Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0