Ihärdig kyla!

Publicerat: 2013-03-14 Kl: 06:19:17 | I kategori: Allmänt

Då var det sjukt kallt igen.. Märkliga väder, blir till att klä på sig ett extra lager till lektionerna ikväll :) Då har jag först mina "torsdags-barn" och sedan två privatlektioner efter det.
 
Letade igår kväll efter min gamla mobil men den har gömt sig väl i nån av kartongerna vi packat ned allt i inför renoveringen.. Inte för att jag direkt saknar att ha mobil men vid en del tillfällen behövs den ändå..
 
Idag ska jag iväg till Wisbohammar efter lunch - träning med Rocco på schemat! Hoppas det hunnit smälta undan ytterligare lite is på den där förbaskade 223:an (vägen alltså) På vissa partier är den närmnligen inte helt rolig att köra på, framförallt inte med släp och häst.
 
 Snyggo!
 
Kom på igår kväll att jag MÅSTE köpa nya vita ridbyxor :/ hinns ju inte med innan tävlingen imorgon iaf.. Denna gång ska jag iaf se till att ta ett par riktiga brallor. Är hel less på de sk "billiga" märkena som går sönder och blir fula/slitna på kort tid. De jag har på bilden är ifrån Mountain Horse och kostade ändå ca 1 100 och gick sönder precis under gylfen på bara några gånger och de är noppiga i tyget/skoningen.
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0