Fungerande mobil!

Publicerat: 2013-03-20 Kl: 06:18:52 | I kategori: Allmänt

Wooho! Sent igår kväll fick vi igång min gamla Iphone - även den med sprucken skärm men den fungerar iaf! Samsungen är i Stockholm på lagning o vem vet hur lång tid det tar.. Så nu är man tillbaks i livet där man alltid kan nås och finns med hjälp av tekniken.
Som jag skrivit tidigare har det inte berört mig nämnvärt att vara utan mobil och att på så vis "fly" dagens verklighet där man alltid är tillgänglig :P
Jag vet iafg en tjej som kommer bli nöjd - Christrina - vi pratar ju normalt varje dag. Fast nu kommer hon ju HEM imorgon och stannar några dagar så då kan vi snacka på riktigt :)
 
Igår var det hoppning på schemat där Sofia hoppade typ 5 hästar eller så och jag o mamma tog två lektionshästar var. Mamma sina vanliga: Bosson & Jaqculine o jag favvo Elton ochj så PONNY (!) Ronjah. Snacka om LYCKLIG tjej då hon fick hoppa massa hinder - det blev eld i baken och banan var byggd med ett par kluriga svängar "á la omhoppning" typ så där blev det knixigt att hinna med. :D
 
Idag kommer Nina Hoffman och trimmar oss efter luinch!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0