Varmt och skönt!

Publicerat: 2013-06-25 Kl: 22:49:42 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Ja nu är sommaren här. Jag är som min kära hund Buffy- njuter av värmen. Hela kroppen tinar upp. Idag har Äventyrslägret ridit dubbelpass och jag har inte hunnit rida något idag tyvärr. Demeter måste jag ju låna ut till tjejerna ibland och idag så har Sofia hoppat då hon ska åka och tävla på torsdag.
Jag har i alla fall hunnit hjälpa Madde o Sofia med sina hästar och även haft privatlektion på em. Sedan har det handlat om trädgårdsarbete. Försöker ju att snygga till utanför ridhuset då vintern gått hårt åt blommorna och de eländiga sorkarna har även hjälpt till att döda mina växter
. Hatar sorkar och vi har även fått in en bäver på gården som underminerar hagen utmed ån. Grrr. Våra hundar är i alla fall duktiga på att ta sork fast de gräver ju upp en del.
Få se vad vi gör med bävern hästarna kan ju bryta benen.
Imorgon är det full fart som vanligt ska rida Hera på morgonen och sedan är det uteritt med lägret och på em är det meningen att jag ska hämta hem en ny häst.....mer info kommer och kanske en och annan bild.
På torsdag ska även en ponny besiktas till ridskolan så vi får se vad som står i stallet till helgen.
Nu är det sovdags.
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0