Tjurigt

Publicerat: 2013-06-10 Kl: 17:54:48 | I kategori: Allmänt

Ja ¨då är det måndag igen och ny vecka. Har börjat dagen med att först hjälpa Madde o Sofia med sina hästar och sedan ut på en rödhårig galenpanna.....hade inte tänkt rida då jag blivit dålig igen. Hostar som bara den trodde det var dammet förra veckan men det blev bara värre så revbenen är ömma efter all hosta.
Tänkte att rida ut inte är jobbigt! Men då räknade jag med en vanlig häst denna dag var hon inte så vanlig Demeter kanske berodde på att hon fått vila i två dagar. Tyckte att hon gått så tufft förra veckan tävling hoppträning och så dressyrträning på Arphus.
Vi var ju 4 st som red ut och alla var mer eller mindre spoky. Sedan har hela eftermiddagen gått åt till kontorsjobb som jag älskar...men nödvändigt. I helgen var det ju en tuff arbetshelg då jag hade det fantastiska gänget från Telia här på kurs. Som vanligt jättekul, tänk att man har ett så roligt jobb men just nu så önskar jag att jag fick vara frisk för det är mkt lättare att jobba då.
Nu så är det snart dags för mina kvällslektioner.
God Kväll
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0