Solbränd..

Publicerat: 2013-06-05 Kl: 20:40:17 | I kategori: Allmänt

Oj vad jag bränt mig idag :/ Imorgon måste jag ha högre solskyddsfaktor om det är lika bra väder :)
Har bara ridit en totto idag - Rocco, en mysig tur ut i solen med mycket skritt tillsammans med Christina och "Hårboll" eller Oscar som han faktiskt heter. Sjukt mycket man och pannlugg har han :) Christina har med sig sin fina ponny "Limpan" plus sin mammas Islänning Oscar hos oss under sommaren. Underbart!
 
Syster, Christina & jag :)
 
Idag kunde jag åka hem hyfsat tidigt så jag åkte till bästa butiken "Blomster Landet" och spenderade typ 1h me att med att strosa runt och plocka på mig fina blommor till trädgård och blomlådor på Ekelund.
 
När jag var liten ville jag bli florist, älskar att pyssla och påta med blommor :) Hoppas kunna få till den stora trädgården så den blir alldeles underbart fin och framförallt lättskött.
 
Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Monika

Fina Oscar!
Han har gått i unghingstflock tillsammans med våran Frey. ;-)

2013-06-05 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0