Mkt av det goda..

Publicerat: 2013-06-01 Kl: 18:16:45 | I kategori: Allmänt

God kväll!
 
Sitter vid datorn hemma i soffan och väntar på att syster o hennes kille ska komma in för lite middag och trevligt sällskap :)
Som  mamma skrev igår var vi iväg på toppennice kryssning med bästa familjen och världens bästa farmor - 80år nu fyllda :) Vädergudarna höll oss nöjda och glada med värme och sol!
Efter landstigning igår em stannade jag och Anders kvar i stan då han skulle på evenemang med sitt jobb på djurgården, jag passade på att hälsa på en kompis och så tog vi sedan sista tåget till läggesta vid halv 12. Börjar nu känna mig smått uppsvälld efter flera goda luncher, middagar och lyxfrukost på båten igår + en del vin och drinkar såklart..
Det blir ju inte att man rör lika mycket på sig som en vanlig arbetsdag i stallet inte :P
 
Efter att jag ridit och pysslat min mina älsklingar på fm for vi på lunch hos Anders momor = mer god mat och en glas rosè såklart..
 
När vi kom tillbaks för nån timme sedan tog Anders posten och gissa vad som låg där?!!
 
Svar på min ansökan till årets C-tränarutbildning i DRESSYR - ANTAGEN = Glad, förväntansfull, nervös och pirrig!
Ska bli superkul MEN är smått skärrad inför de pass man ska ha lektion för elever och alla andra ska stå bredvid plus lärare då.. Hu vad läbbigt!
 
!!!
 
Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Anna O

Grattis Madde till C-tränarutbildningen!! Kul och spännande :)

2013-06-01 @ 19:42:08
Postat av: Anonym

grattis :)

2013-06-01 @ 23:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0