Mindre kul start på veckan..

Publicerat: 2013-06-03 Kl: 22:01:33 | I kategori: Allmänt

Dagen har till största del spenderats i bil och hos veterinär.. Fy för stockholmstrafiken! Trodde jag skulle slippa det värsta då jag ändå skulle passera så pass sent på fm, men icke då :/ Väggbyggen! Grr!
Jag ringde Brunmåla direkt då de öppnade och lyckligtvis hade de en avbokning jag kunde ta redan idag, fick tyvärr inte min och Ranguns vanliga veterinär då Axel var fullbokad. Så jag fick öva på min engelska då veterinären var tysk :P Cosima von Saldern, kändes mycket bra med henne också även om det är lite vsårt med vissa "veterinär-ord" på engelska. Mycket kunde jag ju även se själv på bilderna också så.
Så tyvärr blir det ingen start för oss på vårat stora hemma-meeting i sommar.. Han ska nu skrittas ett par veckor o senare på återbesök i slutet av månaden.
Finaste hjärtat!
Han fick mycket beröm för sitt goda temperament av både veterinären och "medhjälparna" :)
 
Jag han rida ut Rocco en kort sväng med Fia innan mina lektioner då jag kom hem.. Sedan min och så mammas första lektion då hon skulle iväg. Bästa Fia tog de två sista grupperna. Mina hade dressyr och även en stafett-tävling som var mycket uppskattad så det är helt klart något som ska vävas in mer och kanske även ha en speciel grupp som kanske rider ca varannan vecka med just olika lekar och tävlingar till häst.
Vad tror ni om det?
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0