Fin totto!

Publicerat: 2013-06-10 Kl: 21:08:07 | I kategori: Allmänt

Som mamma skrev så fick jag lite hjälp av henne på fm med Roccan-boll, han kändes för ovanlighetens skull fin redan ifrån start. Han brukar annars ha en "start-sträcka" på ca 10-15min.. Den fina hästen börjar kännas riktigt ridbar och j*vligt fin om jag får säga det sjävl! :D
Vi hade dock en del jobb kring huruvida han skulle fatta höger galopp på rakt spår jämnt mellan hjälperna, han blev väldigt fin av jobbet men är inte helt nöjd ändå. Blir till att träna mer imorgon igen!
 

På Arphus förra veckan..
 
 
 
<3
 
På torsdag är det dags för tävling med honom och syster ska rida Millemannen :)
 
Idag var näst sista passet för terminen för mina måndagsbarn och några av dem kunde ej rida sista gången bland annat en supergullig tjej som ska flytta så hon kommer att sluta i gruppen :( Tråkigt för hon är duktig och alltid så go och glad på ridnigen. Jag fick en blomma och ett prydnadshjärta som nu står på nyckelhyllan innanför dörren hemma i hallen. Tack Elin!
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0