Not same luck today..

Publicerat: 2013-01-15 Kl: 21:38:20 | I kategori: Allmänt

Grr.. Var ju så nöjd över en relativt smärtfri gårdag - det slog tillbaks idag kan vi säga. Först hoppträning för Erik 9'00 - 12'00 på Elton och Demeter. Sen kom inte jag och mamma in för lunch fören strax före ett och så visade det sig att pappa och Thomas ej gjort färdigt i utestallet, plus att jag hade halva vårt lilla stall kvar och så sopning/krattning i stora stallet OCH alla hästar som ville in ifrån snöyran :/ Pappa var inte så populär.. Han hade ju åkt iväg så han slapp få pisk just då iaf..
 
Han med att rida Rangun en stund i ridhuset innan jag skulle ha Sofias lektion iaf. Det dök dessutom bara upp två elever pga det usla vädret. Men ooh så duktiga och nöjda de var efter en hopplektion där de verkligen fick hoppa mycket eftersom de var så få :)
 
Jag & Helios för några år sedan..
 
 
Började igår knåpa på lite inlägg som kommer upp när jag är borta så det inte blir stendött här om inte mamma ser till att skriva :)
 
Så ni behöver inte vara oroliga för att det inte ska finnas några uppdateringar att läsa under min semester!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0