Fina totto-hästar :)

Publicerat: 2013-01-07 Kl: 21:11:14 | I kategori: Allmänt

Dagen startades efter utsläppet med ett dressyrpass på Rocco som var fin och idag låg fokus på lite öppnor och förvänd galopp.
 
:)
Sedan var det Heras vilket resulterade i en svettig häst och ganska nöjd ryttare. Tiden går så fort nu är de fyra år och svårighetsgraden höjs på utbildningen för att följa utbildningskalan och planen är ju att de båda brudarna ska debutera på dressyrbanan vid vår hemmatävling i februari.
 
Stallfix och så lunch där jag fixade lappar till två kommande maskeradtävlingar jag ska annordna :) Dressyr och hoppning. Ska fixa ut info på hemsidan under veckan också, för tillfället finns bara info och anmälan i stallet.
 
En stycke överlycklig häst hoppade in i sitt träns idag då han skulle få jogga lite efter en dryg veckas vila pga skadan han drog på sig. Rangun Rangun min lilla skrutt - kändes mycket fin och benet är sedan några dagar som vanligt. Sjukt skönt då jag var orolig att han skulle dragit på sig ett sk aktivt överben. Nu blir det några dagars försiktigt jobb och se så benet säkert inte visar några tendenser till förändring och så borde jag ju hinna med ett par lite mer ordentliga pass innan semester.
Prisutdelning med hjärtat..
 
På em fick jag några minuter över inna min privatlektion för Ebba så då passade jag på att städa ur det värsta ur det såkallade kontoret i stallet. Det har en förmåga att bli nån form av sop/förvaringsrum :/

Jag HATAR oordning!
 
Imorgon ska jag rida båda fyraåringarna då mamma åker tidigt till Strömsholm med Arrobell & Kolibri. Let's hope for some good things to happen..
 
Kram på er
Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0