Då bär det iväg

Publicerat: 2013-01-17 Kl: 18:46:28 | I kategori: Allmänt

Just avslutat min sista lektion innan semester, skulle åkt med ett tåg till sthlm strax men det blev tydligen för tajt med tid :S
Så nu lagar pappa lite middag så blir det ett senare tåg vilket betyder  att jag kanske hinner fixa något mer inlägg till de sista dagarna jag är borta :)
 
Thailands blomma mamma fotat..
 
Var på Segersta efter lunch och lämnade min vilde, hmm kändes lite konstigt att lämna honom där men det kommer att bli så bra :) passar perfekt just nu känns det som, inte bara för att jag ska bort utan också för att han börjar bli väldigt fin och stark. De åt lunch då jag kom så jag fick lite tid att slå mig ner och prata lite innan Mads skulle iväg till ridande polisen för träning av dem. Galoppombyten var mitt önskemål :) Toppen att kunna få hjälp att börja med dem för det är inte kul om det blir fel, minns så väl hur jag kämpade med Helios och så är det ju man måste ju lära sig och det "kostar" några hästar på vägen. Även Rangun har framförallt högerbytena tagit mer än ett år att få hyfsat befästa. Kan Mads ge honom en introkuktion och så vi får lite "nycklar"så kan det underlätta enormt.
Kul att träffa Jenny som jobbar där som jag kom bra överens med sist jag var där :) Jag hoppas kunna åka dit snart igen för lite jobb och träning, v.7 ska jag försöka klämma in några dagar och att allt runtikring kan flyta på ändå hemma. Vi har ju tävling sedan typ helgen efter så det är full rulle och många hästar som ska startas.
 
Anders har varnat mig för att blogga ifrån Thailand men kan jag lura bort honom en kort stund så kan ni nog få ett litet inlägg därifrån också ;P
hehe
 
Kram Madde
Kommentarer
Postat av: Carina O

Ha en riktigt härlig semester!!!!

2013-01-17 @ 23:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0