Tagit det lugnt...

Publicerat: 2013-02-05 Kl: 23:04:26 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Ja idag har jag bara haft mina lektioner försöker vara duktig och reparera kroppen. Imorgon så hoppas jag att det är mycket bättre för då är tanken att vi ska hoppa dessutom ska jag ha teori för mina onsdagselever och då är tanken att jag ska rida ett antal lektionshästar för att visa - form, grundridning samt hur de olika hästarna fungerar.
 
Arro Bell verkar ok nu så hoppas att faran är över.
 
Jocke är nyss hemma från en kväll med egen tid han är duktig och har börjat träna har idag simmat 1 km! Bra jobbat ska man hålla på och jobba hårt så gäller det att hålla igång kroppen. Det är ju otroligt slitsamt att sko.
 
Känner ni igen vår fina Jolita? Hon har verkligen ljusnat kortet är från 2009!
 
Godnatt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0