Sur dag idag....

Publicerat: 2013-02-25 Kl: 21:44:05 | I kategori: Allmänt

Som slutar helt ok. Idag har jag mått lite visset. Min nacke har krånglat och då får man ju huvudvärk etc. Men konstigt nog så släppte det när jag hade lektionerna ikväll. Markarbete vad det på programmet så jag slapp ju att ta undan efter mig eftersom det är hoppning för Erik imorgon bitti. Jippi! Roliga timmen som en kompis säger (hon är chef på en annan ridskola och Erik kommer till deras personal också) fast det är ju hela 3 roliga timmar......då jag hoppar två hästar. Så jag hoppas att nacken hänger med imorgon det gäller att de inte är starka. Idag har jag bara ridit Hera och hon går från klarhet till klarhet. Börjar bli riktigt fin i galoppen som är stor! Skulle ridit Arro Bell idag men jag bestämde mig för att avstå då kroppen inte var på banan idag. Inget bra att sätta sig upp på en pigg 22 åring som ej ridits sedan slutet av november. Han är ju duktig på att skjuta/bocka .... Godnatt Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0