Sjuk :/

Publicerat: 2013-02-04 Kl: 20:24:59 | I kategori: Allmänt

Lagom kul att gå och bli dålig så fort man kommer hem.. Jag har för övrigt inte varit sjuk på över ett år, minns inte ens när det var sist. Drog ju på mig nån hosta i Thailand då jag suttit i drag på en färja och den hostan sitter fortfarande kvar men den stör mig egentligen inte så mycket. Igår hade jag småont i huvudet till och från och nån form av magknip. Kom hem vid 19 och 30min senare sov jag nerbäddad på soffan, vaknade halv tio och förflyttade mig till sängen för mer sömn..
Kändes bättre i morse men efterhand som dagen gått har det blivit sämre, vid lunch är jag ganska säker på att jag fick en släng av feber men gick över efter nån timme. Varm som en bakugn helt plötsligt..
 
Jag joggade iaf Rocco lite på fm och han kändes kanonfin men blev ju inte nå vidare träning inte.. :/ Rangun tömkörde jag och han var sjukt fin, har aldrig varit så fin på tömmen :D
Höll mig inne med lite datajobb efter lunch, blev en hel del fixat på hemsidan - Ut och kolla!!
www.ekelunds-ridskola.se
 
Innan min lektion tog jag faktiskt och tömkörde Elton-mannen också.. var helt genomsvettig efteråt så det var kanske inte "dagens smartaste" men tror det är sjukt nyttigt för honom och han var ändå finare än jag trott.
Mina måndagsbarn var duktiga idag en del utvecklas i rasande fart nu och flera av mina yngre elever ska vara med på de kommande träningstärvlingarna i hoppning :)
 
Kram Madde
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0