same same...

Publicerat: 2013-02-13 Kl: 22:57:30 | I kategori: Allmänt

bra att Madde o jag skriver samma saker :-P vi får skylla på att vi sitter i var sin stad.
Fick lite skäll av Madde i morse attjag inte hade koll. Det har varit en tuff dag idag Sofia fortfarande sjuk. Jocke var tvungen att åka och besikta bilen imorse.
Det tog en timme att få ut hästarna vet inte varför egentligen men vissa dagar så strular det helt enkelt.
Fick stressigt att hinna rida de två hästarna jag hade kvar inne - Demeter o Hera. Tur att vi har skritten så att de är ordentligt framskrittade innan man sparar en massa tid + att de får skritta mkt mer än vanligt. Hera hinner jag rida på en halvtimme om hon gått på skritten innan och under tiden går Demeter på skritten.
Hade sedan en privatlektion så det blev sen lunch eftersom mockningen var kvar.
På em red jag Rangun åt Madde. Kändes bättre än sist jag red honom.
 
Nu ska vi försöka att locka hit killar till ridskolan. Ridklubben har fått beviljat en satsning på killgrupp. Jättekul! Tur att Idrottslyftet finns så nu gäller det att hitta potensiella killar som vill börja rida.
Konstigt att inte fler killar fattat var alla tjejer finns - på ridskolan.
Jocke insåg det på sin tid när han växte upp!!!
Synd att han inte vill rida längre han är ju riktigt duktig hoppryttare och kroppen skulle må bättre av det.
Slitigt att vara hovslagare + alla andra saker han gör.
Min favorithäst och Madde på Strömsholm
Godnatt
Ann
Kommentarer
Postat av: Monika

Gör väl inget, ni rider ju inte samma hästar så då blir det ju inte samma text. ;-)

2013-02-14 @ 10:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0