Radiopremiär idag!

Publicerat: 2013-02-20 Kl: 22:57:19 | I kategori: Allmänt

Just nu har jag ett omväxlande arbete minst sagt. Imorse vi 9 tiden ringde de från SISU - de undrade om jag kunde komma till Sörmlands Radion i E-tuna kl 11.
De har ett program som kallas för sportpanelen och den person som skulle varit med och snacka handboll var sjuk. Efter en stunds funderande så nappade jag. Läskigt men nu är det gjort.
Men förstås så handlade det om ridsport idag då.......mitt stora intresse kan man säg och jobb eller hela mitt och familjen liv handlar  ju om hästar och vem tackar nej till att slå ett slag för ridsporten?
 
Vi hade ju planerat att ha en hoppdag idag men det hann vi med ändå konstigt nog!
Jag hann hjälpa Madde med Rocco innan jag åkte + att de Sofia o Madde hoppade Thaleia och Hera de skötte sig bra. Efter lunch så hann jag i alla fall hoppa mina hopphästar Jaqueline och Bosson. De var så duktiga!!!!!!
Alltid lika kul att hoppa.
Sofia hann hoppa 4 hästar och jag och Madde 2 var- helt ok dag. Har avslutat dagen med först mina ordinarie grupper som hoppat och sedan en hoppträning så dagen har gått i hoppningens tecken.
Nu ärdet sovdags.
Godnatt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0