Nu så är det på G!

Publicerat: 2013-02-06 Kl: 21:55:52 | I kategori: Allmänt

Äntligen har det börjat bli lite fart på vår klubbshop som inom kort kommer att öppnas hos Sjöhagen! Då kan man där beställa ett urval av kläder och vita schabrak med brodyr.
Alla kläder kommer att ha klubbens logga på ryggen..
och namnbrodyr på framsidan..
Schabraken kommer vi som tidigare ej att ha loggan på utan bara textat Mariefreds Ridklubb samt namnbrodyr om man vill.
(Sjöhagen)
Såhär ser den dyrare modellen av jacka ut som ma kommer att kunna köpa - snygg eller hur?
 
Jag min dumma nöt är ju bra snurrig som vanligt - var ju inte fören imorgon Grönt kort kursen skulle dra igång.. Var det första tillfället som jag ställde in som skulle varit på en onsdag :/ Hade dock skrivit lite tokigt på lappen då det där stod "Torsdag 6/2" torsdag är ju imorgon men 6:e idag... Hmm måste börja korr.läsa lite bättre.
 
Har iaf hunnit med en hel del planering och sortering av allt material jag har så det är ordning och reda!
 
Nu ikväll har jag roat mig med att fylla i aktivitetsstöden också.. Blä.. de är sååå tråkiga :/ Imorgon ska jag bara fylla i allas födelsedata och så två måndagsgrupper då jag inte hittade den pärmen. Sedan är det klart för denna gång! Nästa inlämning tror jag är i typ augusti - men det är låångt kvar..
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0