Mysig eftermiddag!

Publicerat: 2013-02-01 Kl: 23:07:55 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Ja idag så har det varit lite lugnare för en gång skull. Jag har bara ridit Hera samt mockat förstås. Känns skönt att inte stressa runt hästarna har arbetat bra och kan vila.
Tyvärr hinner jag nog inte rida så mycket i helgen då det är fullt med annat - förutom mina lektioner så är det styrelsemöte imorgon skall också ta emot en ny grupp med barn som skall börja rida imorgon.
Därefter är det  födelsedagskalas hos lillebror. Kul!
Framåt kvällen så ska Madde o Anders hämtas.
Men kanske att jag hinner rida ngt mitt på dagen.
Idag har det varit vår i luften det ska bli så skönt när man kan ut och galoppera på mjuka vägar igen.
På söndag ska ridklubben ha en utbildning i hjärt-lung räddning som kommer pågå hela dagen. Nyttigt det är ett antal år sedan vi hade en sist.
Eftermiddagen tillbringades som sagt på Ekerö och även Jocke fick ledigt. Sofia tog in hästarna själv.
Ikväll åt vi en fantastisk rådjursstek och avslutade med favoritglassen Melondröm igen. Beroendeframkallande.
Ska bli så skönt att vara fulltaliga igen. Dessutom kommer vi ha lite praktikanter från olika gymnasier framöver.
Det som stor högt på agendan är Bell´s Melete som vi inte gjort något med sedan i november Madde har ju suttit/ridit på henne några gånger men nu är det dags att sätta fart.
Bell´s Melete
En dag gammal
 
Godnatt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0