Många mil i bil..

Publicerat: 2013-02-25 Kl: 21:06:20 | I kategori: Allmänt

Imorse ringde klockan 05'15, vaknade dock strax innan av en fruktansvärt jobbig dröm, inte så vanligt att jag vaknar av en dröm inte. Stallet brann - ja det säger väl allt :/ Var tvungen att skynda mig upp och titta ut för att se så det inte var på riktigt.
 
Klockan 6 rullade jag mot Brunmåla, tur att det är sportlov för stockholmarna så det gick smidigt förbi huvudstaden.. Var hemma igen till 11 så då var det bara att packa ur och sedan ta lunch. Efter lunch fick mor den stora äran att tömköra Rocco, han blev fin efter en del ifågasättande. Imorgon ska jag ta med honom på utflykt till Gnesta för lite träning. På fm blir det hoppträning för Erik för hela slanten - kul!
 
Ska ta med mitt minne till Fia så jag kan få alla fina bilder ifrån tävlingen igår också.. :)
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0