Bus i snö!

Publicerat: 2013-02-22 Kl: 18:43:22 | I kategori: Allmänt

Härligt väder det bjudits på de senaste dagarna! Igår red ajg ut på två hästar, Elton HELNÖJD över att få komma ut, har haft så dåligt samvete för honom då han ifrån början jobbades iprincip bara ut. Nu har han iaf fått två dagar på raken och idag var han  nog lite spak i benen då vi kom hem. Imorgon blir det bara lite lätt jogging inför tävling på söndag - LB programmen kan vi ganska bra tillsammans vid det här laget :)
 
Jag har ny dator hemma så därför blir det lite dåligt med bilder, ser också ut som ett bombnedslag (milt sagt) då Anders dragit igång med att riva delar av lägenheten för "lite" renovering. Så är ej helt säker på var jag har mitt superminne med alla bilderna.
 
Imorgon blir det kaos för min del med privatlektion kl.12 Grönt kort kurs 13-16. Massa hästar som ska ridas och förberedas inför tävlingen. Anläggningen ska bli i tävlingsskick och juste mockning ska göras med! Hejja hejja!
 
Har idag blivit ledd runt i skritt på fina Melete, 3år, också - KUL! Red Lady på em som idag bjöd på ett grymt bra pass, hon slutar aldrig att överaska den damen :) Då jag inte hade nån häst kvar att rida o Fia ville ha sällskap ut med Mille fick Jolita ut och busa en sväng i snön - lycklig häst. Rangun har såklart gått och gjort sig illa igen så han får vara utan motion idag.
 
På vägen hem ikväll åkte jag ut till Sundbyholm för att hämtya lite ny olja till vårt skrittband, lite bökigt att hitta i ett halvmörkt stall. Men till slut så :)
Nu blir det såsmåningom lite myskväll med nån film då jag sen ska bo i Mariefred några nätter, får se hur länge Anders håller sig vaken dock :/ Fredagar brukar inte va nån hitt.. Först ska man se till att äta något iaf.. tiden bara rinner mellan fingarna!!
 
Kram Madde
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0