Arro Bell bättre!

Publicerat: 2013-02-03 Kl: 20:50:30 | I kategori: Allmänt

Idag har ridklubben arrangerat kurs i Hjärt/lungräddning och defibrillering. Vi var  ett gäng på 14 st som drillades av en mycket duktig kille från Röda Korset.
Har gått sådan kurs flera ggr tidigare men det här var den klart bästa. Vi fick träna väldigt mycket så kursen var väldigt praktisk vilket nog passar de flesta bäst. Alla verkar nöjda som var med så detta är ju något alla ska försöka att gå. Det blir nog flera kurser.
Arro Bell verkar peppar peppar mkt bättre men jag vågar inte ropa hej ännu. Han står fortfarande på "svält" vilket betyder en tuss hö ofta.
Men jag känner mig nästan hundra på att det är ryggen som spökar då jag känner igen symtomen.
Bästa finaste hästen.
Det var en bra distriktsveterinär här i alla fall. Tuffa arbetsvillkor de har de har ju jour hela helgen när de jobbar alltså dygnet runt och det var många som ringde den tiden hon var här.
Godkväll
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0