Annorlunda dag

Publicerat: 2013-02-20 Kl: 00:12:01 | I kategori: Allmänt

Hejsan,
Svårt att koppla av och krypa i säng. Denna dag harvarit något annorlunda. Med många olika sysslor.
 
Idag blev det bara en tur ut i skog och mark på Hera det var  premiär för mig då jag alltid brukar rida Thaleia ut. Hon var duktigt spänd första halvan av turen sedan slappnade hon av. Men det var väl lite jobbigt att pulsa i snön....
 
Åkt en väldig massa bil idag först till E-tuna Mälarsjukhus för en liten koll och så hem igen. Sedan Katrineholm tur och retur. Tur att jag hade bra ressällskap så man höll sig vaken men det var inget vidare väder att köra i riktigt otäckt på nervägen emellanåt.
Styrelsemöte i distriktet (ridsportsförbundet) idag var dessutom ordf förhindrad av trafiken att delta så då fick jag rycka in.
Mycket fokus på medlemsnyttan hur man ska nå ut med detta till de vanliga medlemmarna i våra ridklubbar. Det är ganska många som rider på en ridskola som ej har koll på hur Ridsportsförbundet är uppbyggt och att man som medlem faktiskt har möjlighet att påverka - både hemma i sin egen klubb men även i distrikt och förbund.
Samt hur vi ska få ännu flera på distriktets utbildningar.
 
Em var trevlig idag fick blomsterbud!! Har inte hänt ofta trodde först att det var någon nära-kära.....men det visade sig att det var ett företag har annonserat i en tidning -Succe´och de hade missat med korrekturet och var mkt sent ute snacka om kundvänlig tidning. Så det blir nog flera annonser :) .
 
Hann faktiskt med att fika med några av mina gulliga tonåringar som rider på ridskolan de hade tårta med sig som gruppen skulle äta före lektionen då insåg jag varför jag har detta yrket. Vad det är kul med alla ridelever!
Avkopplande att helt plötsligt bli bjuden på tårta! Samtidigt som man får en mysig pratstund.
 
Imorgon tror jag att det är hoppning på gång om inget annat inträffar måste ju också se till att rida lite program inför söndagen..
Nu tror jag ändå att sovklockan ringer för mig...
Godnatt
Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0