Hemma igen!

Publicerat: 2013-12-11 Kl: 21:04:50 | I kategori: Allmänt

Åter i arbetsselen och ett kort inlägg får det bli ikväll. Vilken härlig semester vi haft. Min mobil lämnade jag hemma och ingen mail o dator på 14 dagar förutom när jag lyckades få tag i en på semestern för att gratta Madde.
 
Att slippa all teknik så skönt bra för hjärnan. Men har sett många lustiga människor som suttit på restaurangen där vi bodde på Koh Jum - sittande vid bordet med varsin mobil eller dator utan att kommunicera med varandra. I min värld helt sjukt då kan man ju stanna hemma lika gärna om man inte ens kan prata med varandra på semestern.
 
Läst hur många böcker som helst, spelat kort och Yatzy badat sovit massor träffat roliga människor och ätit fantastiskt god mat. Sådana smakupplevelser!
 
Idag var då första arbetsdagen och nu är jag trött ont i benen och kommer säkert ha träningsvärk imorgon trots att jag bara joggat en häst och tömkört en. Haft 2 privat lektioner och så mina vanliga kvälls lektioner.
 
Nu är det sovdags Thailändsk tid är nu 3 på natten så det är ju inte konstigt om man är trött.
God natt!
Ann
Kommentarer
Postat av: Anna O

Avundsjuk på all god mat ni fått äta!
Kul att ha er hemma igen :)

Svar: Har faktiskt köpt papaya idag men misstänker att den ej är tillräckligt "hård" för som tam. :)
Ekelund

2013-12-11 @ 22:58:18
Postat av: Anonym

Härligt att få vara bara ni två i paradiset. Ledigt, varmt och god mat och dryck, kan det bli bättre?

2013-12-12 @ 08:14:35
Postat av: Monika

Glömde visst att skriva under förra inlägget.
Och förresten Ann, grattis i morgon. :-)

Svar: Tack så mycket! :) Nej det kan inte bli bättre att få njuta tillsammans slippa frysa
Ekelund

2013-12-12 @ 08:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0