Fin häst har jag

Publicerat: 2013-12-18 Kl: 22:56:43 | I kategori: Allmänt

Bra träning idag Mads red min lilla pålle eller hon såg inte alls så liten ut. Fick mycket bra hjälp idag. Hon kändes superfin. Tråkigt bara att det är jul och nyår nu och ett litet uppehåll på träning då Mads ska på semester. Men nu har man lite att jobba med tills nästa träning.
Hade jag möjlighet skulle jag träna flera dagar i veckan men det tar ju EN VÄLDIG TID att åka iväg. Sjukt jobbigt att köra hem i mörkret var det idag.
Tur att Madde var med kan jag säga........
Idag har mina grupper hoppat bana i hela ridhuset. Kul att någon gång kunna rida på större bana.
 
Imorgon så är det nya tag!
God natt
Ann
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0