Slut på lägret och helt slut

Publicerat: 2013-08-01 Kl: 22:58:35 | I kategori: Allmänt

Ja inte pga av lägret men det är ju så mkt annat hela tiden. Vi hade lägeravslutning på em och denna gång hade vi vanliga lektioner som alla föräldrar syskon mm kom och tittade på. Detta för att de var så olika. Mina tjejer fick hoppa en övning. Sedan var det ju bara att ladda om och hinna rida inför helgen. Tog in båda mina hästar tyvärr hann jag bara med Demeter. Inser att det skulle vara lättare att ha hästarna på stall än att släpa in dem från beteshagen. Sedan ville ju Madde åka till Gripen för att rida på tävlingsbanan på Rocco....så där gick den kvällen. Vi åker ju med 4 hästar i morgon och alla starter utom 1 var bra tidsmässigt eftersom vi måste ha alla med oss. Så Madde hade bett om att bli flyttad med 1 häst vilket jag såg nu ikväll att hon ej blivit.....surt för det ska ju vara så varmt och vi kan ju inte ha alla hästarna stå i transporten hela dagen. Hoppas att det går att lösa de andra dagarna för jag tänker inte ha min häst stå en hel dag i trailern för att tävla. Det är ju lite meck eftersom Sofia dessutom är på Sundbyholm och hopptävlar på Millet. Nu ska jag sova Ann
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0