Olika treatment

Publicerat: 2013-04-08 Kl: 21:25:43 | I kategori: Allmänt

Idag har vi haft träning för Nina :) Jag får skäll medans det skrattas ikapp med syster.. Hmm tydligen är ju Fia hoppryttare vilket ger henne vissa "förmåner" jag däremot tillåts inte att göra några tokigheter inte.. Hard truth!
 
Men det är BRA jag behöver en tuff tränare som inte nöjer sig och tycker att allt är "bra". Jag måste jobba med min självkänsla och att framförallt bli sååå mycket snabbare i min eaktion och hjälper vid ridning. Det märks så sjukt tydligt nu när jag jobbar med byten på Rocco. Han var iaf fin och blev ordentligt svettig - välrastad!
Med Rangun jobbade vi lite delar ur programmet inför helgens tävling - Nina anser dock inte att vi är helt redo och hon skulle vilja "bryta ned" och börja om från början med många delar - framförallt vad gäller travarbetet. Hon vill dock inte börja mixtra precis innan en tävling vilket ju kan vara smart.
 
Roccosen :)
 
Red även Melete och Thaleia på morgonen, fina små flickor!
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0