Lovely sunny day..

Publicerat: 2013-04-01 Kl: 19:20:47 | I kategori: Allmänt

Jag bara älskar vädret som råder just för tillfället OCH det är ljust LÄNGE på kvällen :)
 
Idag har jag haft årspermiär på utebanan med båda mina hästar. Det är dock lite blött på en del ställen fortfarande så ben och skydd blev ganska skitiga och tråkiga - men vad gör det när man kan rida ute i solen?
 
Jag & Rangun på vår stoora fina utebana vid en tävling för typ 3år sedan..
 
Jag har förutom ridningen mockat och haft tre lektioner.. Ebba vid lunch och så min måndagsgrupp och mammas första då hon fortfarande inte är helt frisk. Idag hade vi tidigarelagt lektionerna 2h eftersom det ändå är röd dag och de flesta då är lediga från jobb.
 
Hoppas på en bra fortsatt vecka och helst INGEN SNÖ men det är väl bara att gilla läget isf :/ Så himmla skönt nu när vintern börjar försvinna och marken torkar upp.
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0