Fina hästar & duktig syster!

Publicerat: 2013-04-14 Kl: 18:59:22 | I kategori: Allmänt

Idag har syster varit på hopptävling med Millemannen! De kom trea i första klassen och VANN den andra!!  Duktiga!
 
Gammal bild på hopp-ekipaget!
 
 
Gårdagskvällen blev alltså ganska sen i stallet.. Gick ut ur ridhuset med Rocco strax efter halv nio :) Men vad gör det när man har en så himmla fin häst?!
:)
 
Imorgon ska jag med honom till Wisbohammar igen för lite träning, sedan lämnar jag honom där så får Nina rida på tisdag och så åker jag ner igen på onsdag för ett nytt pass och hemfärd. Nina åker iväg på torsdag så därför ville jag få lite intensivt innan :)
 
Wisbohammar från luften!
Hittade denna på deras hemsida som jag faktiskt inte besökt tidigare. www.nina-hofmann.com
Superfin hemsida med vackra bilder :)
 
Så till gårdagens tävling som jag överlag är nöjd med, jag har ingen super flashig häst så några superpoäng lär vi nog inte nå upp till (inte i dagslägets form iaf - Nina har en hel del hon vill jobba med så man ska aldrig säga aldrig!) Gårdagens start var helt klart godkänd men ett par rejäla missar drog ned en del, missade bland annat första galoppiruetten ganska illa så det blev nog typ 4:a av alla tre domare på den. Vi red ihop strax under 61%. Red även med hörsnäcka på framridningen - sjukt bra! Nina var såklart i andra änden och gav instruktioner.
Tyvärr varken bilder eller film - jag fick med mig bästa pappa men glömde att visa honom hur kameran fungerar så då är det ju ingen ide att sätta den i hans händer.
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0