Crap!

Publicerat: 2013-04-15 Kl: 20:44:30 | I kategori: Allmänt

Har skjutit på det alltför länge.. :/ Nu har jag just beställt ett nytt bankkort då jag för andra gången på ett år (tappade det förra i sommras) förlorat mitt bankkort. Klantarsel!
 
Blev ett "motivkort" även denna gång, men valde ett nytt motiv..
 
Denna fick det bli, jag och Rangun för typ 3år sedan kanske..
Ganska säker på att Erika Torrång tagit bilden.
 
Denna bild hade jag på mitt förra..
 
Denna bild var på mitt första motiv-kort - OBS! Det kortet tappade jag inte bort utan den gick ut och jag var tvungen att beställa nytt. Så det så!
Idag har det varit stressigt! Skyndade med tre hästar och fix av stall på fm eller ja över lunch också för den fick jag springa upp till huset och lägga i en låda att äta i bilen på väg till Wisbohammar :/
Rangun, Melete och Thaleia motionerades innan avfärd. Rocco var såklart svårlastad idag men efter att pappa fått ett smärre utbrott så gick han snällt in, även om jag fick mota på lite bakom. Nu står han iaf i en box som han verkade mycket nöjd över - han fick ju hö på en gång så det kan ju ha spelat in :P
 
Idag hade jag teori för mina måndagsbarn och det var "rid-teori" på schemat. Jag sadlade Athos i stallet och visade/pratade lite om utrustning och sedan gick vi ut till ridhuset där jag red och visade en del. Däribland vikten av att hästen lyssnar för ryttarens hjälper. Tjejerna fick sedan sitta upp några varv var och testa/känna.
 
Nu har jag en hel kvällspyssel framför datorn kvar..
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0