Veckorna går så fort..

Publicerat: 2012-09-27 Kl: 21:50:06 | I kategori: Allmänt

Jisses snar helg igen! fattar inte vart dagarna tar vägen.. Idag har vi ändå hunnit med en hel del trotts att inte mamma var hemma utan på kurs även idag.. Hann tyvärr inte rida bästa Elton som jag egentligen verkligen hade behövt rida idag :/ Men det var tvunget att städas i kafeterian då Distriksstyrelsen skulle ha möte där på kvällen, hade ju kunnat fixa borden och golvet bara men då vi ska ha ridweekend fre-sön så kändes det som att jag kunde ta det ordentligt idag så blir det mindre imorgon. Men då fick Elton stryka på foten :( Han var säkert inte missnöjd över det, han var helt brun av trov på hela kroppen efter en tupplur såg jag då jag gick förbi honom efter mina lektioner.
 
Morgonen började med ett pass i ridhuset på Hera & Fia på Thaleia, töserna var så dukiga och de fick även trava bommar för första gången :)
 
Även Rocco fick trava bommar idag, ganska höga sådana  och han blev nog lite trött i benen på slutet.. Rangun longerades och fick äntligen gå ut tillsammans med Mille igen = NÖJDA HÄSTAR! :D Navange fick också en större hage och han for runt som ett föl i början,blev lite på g av att snickarna förde oväsen vid utestallet också. Han såg hursomhelst SÅ fin ut och rörde sig helt utan nån som helst ojämnhet - kul!
Vill sätta igång honom nu :)
 
Min stora stora buse! Bilden är ifrån förra sommaren och fotad av Erika.
 
I övrigt en privatlekion och så mina "torsdags-barn" som utvecklas i stormsteg. Så duktiga tjejer :)
 
En bra sak med den nya hemsidan som  jag ska ta tag i är att jag inte behöver en dator med Word längre!! SÅ bra för det har varit ett evigt bök förut eftersom varken jag eller Anders haft det programmet i våra datorer..
 
Kram Madde
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0