To mutch..

Publicerat: 2012-09-20 Kl: 21:55:14 | I kategori: Allmänt

Åter en dag med alltför många timmar i bil och det känns i både kropp och knopp.. Rangun har iaf fått en mkt grundlig genomgång av Axel på Brunmåla och även landslagsveterinär Björn Nolting kikade på honom.. Han skötte sig så bra och Lena som följde med var så överväldigad över hur fint han skötte sig min prins! :D Så skönt att hon följde med också - kartläsare, sällskap och hästhjälp.
Det tog dock sjukt lång tid  så vi hamnade i köer på väg hem såklart, kom hem 17´10 och min första lektion började 17´15 så det var snabbt ut i ridhuset för först min barngrupp och sedan dressyrspecialen. Så fick jag lifta med Otto och Ebba för att komma till min bil som stod hos mormor och morfar i Strängnäs eftersom deras bil behövs ytterligare denna vecka.
 
Imorgon blir det återigen full speed och jag har förutom en massa hästar och stalljobb ett par privatlektioner som ska hinnas med.
 
Kram på er
Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0