Skillnad!

Publicerat: 2012-09-04 Kl: 20:45:22 | I kategori: Allmänt

Gaahh vilken skillnad det var på Rangun idag efter mammas "mastodontpass" med tömkörning igår!! När jag kom till galoppen så började jag i det svåra varvet, höger, - det kändes som en helt annan häst! Häftigt - MEN det är fortfarande inte en dans på rosor inte man får minnsan rida järnet :)
 
Träning på Arphus förra våren (samma dag som jag var och provade bästa Elton faktiskt :P )
Drygt 5år tillsammans har vi vid det här laget..
 
Idag fick Hera jobba igen för första gången på flera veckor nu då hon haft ett sk aktivt överben :/ Hon var iaf mkt pigg och framåt, jag fick med mig Fia & Poseidon på en kort typ 15min tur ut. Hon fick även träffa på saxen då hon såg ut som en vildhäst i frisyren! :/ Ogillas av mig! men nu e hon så snygg, glömde däremot att mäta henne kom jag på nu - för hon har växt, ska bli kul att se hur hög hon är nu.
 
Bell's Hera på 3års-test
f.-09 e: Arrobell - Briar
 
Nu sa jag ta tag i att ännu en gång göra en försäljningsfilm på Demeter då jag på något vis lyckades förstöra den jag gjorde förra veckan :/ hatar när det blir så ju!!!
 
Kram Madde
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0